Jumaat, September 11, 2009

AKU,DIA,MEREKA, DAN KOMUNITI KU

'_' arini ade satu mamat nie dgn angkuhnya seperti kufur nikmat dgn ilmu di dadanya
aku taw dia berilmu tapi cube la jaga pertuturan dan adab,,jgn sampai lupa diri
so aku amik keputusan tuk malas layan/dengar/amik perhatian/bergaul dgn mamat ni
>>off topik tu< '_'

'_' seterusnya dgn mereka yg hampir di sisi aku
kewangan kewangan kewangan kewangan
pening aku kalu macam nie..tapi dunia skang mang macam nie
no money,no love..no money,no care..no money,no talk talk la.. '_'

'_' minggu depan aku kene gie ber-kursus..da nak Hapi Raye bawu sebok nak kursus!! '_'

$$$ aku dgn senang ati nyer da membuat simpanan jangka masa panjang
sangat riang ati ku,, lalala~ $$$

*_* old man a.k.a 2nd bos aku da dapat balik moto virago dia
selamat menunggang moto yer incek janggut *_*

~_~ td aku g cuci mate kat town..pastu ade promotion naza suria
waaa..aku dengan berbelah bahaginye berkire kire tak taw nak kete aper
myvi pun ok,naza suria pun cute..argh!!
>survey lagi,,maseh banyak mase aku<

^_^ esok aku nak gie mancing kot,,kul 6 pagi dah nak gerak ^_^
[larat ker nak bangun awal time cuti cuti malaysia nie?]
http://www.emocutez.com
my note for today""
``^_^" thanx to mR.sHaRe coz sudi dengar masalah kite ni..huhu,,
kite sayang kamu ``^_^"

0 ulasan:

Catat Ulasan