Rabu, Disember 16, 2009

HONDA EK DIVISION

weekend yg lepas aku ada ikut angah aku g gathering team honda EK Division dia
actually bukan gathering ape pun,,just minum2 kopi je
place di R&R Kinrara pada 12.12.2009 jam 11mlm
we all x plan pn nk pg,,tb2 ptg tu angah aku ajak wife dia,,
[sbr nya angah xde geng nk ajak g kinrara, sbb tu dia ajk wife dia temankn,huhu]
and memandangkn aku ada kamera,,so dia ajk aku skali pg,,
we all gerak dr umah kul 9mlm
dan sempat membeli belah kat pasaraya dlu sblm pg kinrara
dan risau kelewatan,,ape lg angah pn speeding la,,
dan mmg tidak dinafikan amat laju dan we all hampir2 excident mlm tu,,
tp syukur Alhamdulillah,,sume nya selamat,,
so,,here half of the pic yg aku capture & edit
jgn x tau ramai yg puji coz aku shoot dgn pelbagai skill,,huhu
[kembang sekejap]
but yg aku rs kesengalan sekali bile kwn2 angah ingat aku ni wife angah,,hahahaha
mmg teramat lawak + sengal
nasib angah aku cpt cover bgtau aku ni adik dia
k la,,enjoy the event~


















0 ulasan:

Catat Ulasan